• شماره تماس مدیریت: 09132464947 مهندس فدائیان  فروشگاه تهران: 79 48 27 88 -021   Instagram:fadaeiandates3      

خرماهای خارجی

خرماهای خارجی

واردات خرما و صنعت خرماهای وارداتی به ایران یکی از مباحث مهم در اساسی در صنعت صادرات و واردات است. برند خوشنام و معتبر رطب فدائیان، با پشتکار و مدیریت شایسته و ارائه ی محصولات مرغوب، در حال حاضر سابقه ی صادرات خرما از بین محصولات صادراتی خود ، به بیش از پانزده کشور جهان از قبیل: روسیه، ترکیه، استرالیا، آذربایجان، امارات، سوریه، هندوستان، کرواسی، امریکا، مالزی، پاکستان، افغانستان و کردستان عراق را در کارنامه ی فعالیت خود دارد.

واردات خرما و صنعت خرماهای وارداتی به ایران از دیر باز مورد توجه بوده است، چرا که خرما دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ی ویژه ای شده است. درخت خرما خواص بی شماری دارد و می توان گفت که از تمام قسمت های این درخت می توان استفاده کرد و یک ضرب المثل عربی می گوید که خواص درخت خرما به اندازه روزهای سال است.

نمونه ای از خرماهای خارجی :

* خرمای مجول یا مدژول

  • * خرمای مشروق

    * خرمای عجوه

    * خرمای خلاص

    * خرمای خضری

    * خرمای سکری

    * خرمای صفاوی

    * خرمای سکری

مجتمع بزرگ رطب فدائیان، هم چنین یکی از برندهای معتبر صادرات مرغوب ترین خرماهای ایران از جمله رطب های درجه یک مضافتی می باشد.

به عنوان مثال، کشور هند یکی از بزرگترین خریداران خرمای ایران محسوب می شود.

واردات خرما به هند هر ساله در تناژ بالا انجام می‌شود. کشور هند یکی از بزرگترین واردکنندگان خرما در جهان است. هند، انواع خرماهای موجود در بازارهای جهانی را به کشور خود وارد می‌کند. یکی از تولیدکنندگان خرما در جهان، ایران است. ایران دارای خرماهای منحصر به فردی برای صادرات به کشورهای مختلف است.

کشور هندوستان بزرگترین خریدار خرمای ایرانی در سال‌های اخیر بوده است. آمار صادرات خرما از ایران به هندوستان به خوبی نشان دهنده علاقه مردم هند به خرمای ایرانی است. خرماهای تولیدی ایران توانسته جایگاه مناسبی را در بازار هندوستان به دست آورد. ویژگی مهم خرماهای ایران منحصر به فرد بودن آنها است. این منحصر به فرد بودن مربوط به طعم، کیفیت و اندازه خرما است.

واردات خرما و  صنعت خرماهای وارداتی به ایران بدون تردید یک از ستون های مهم تجاری در ایران می باشد. هرچند که میزان صادرات خرمای ایران به بازارهای وسیع بین المللی بسیار بیشتر از میزان واردات خرماهای خاص خارجی است که در ایران کشت نمی شود.

                                                                                                        مجتمع بزرگ رطب فدائیان